1. Slova admina se musí dodržovat. Neříkám, že se máte zabíjet, když vám to řekne. Ale zauvažujte. Pokud se ozve, nejspíš děláte něco špatně.
  2. Zabíjení postav je povoleno. ALE! Musíte mít povolení druhého hráče, který za danou postavu hrál.
  3. Vulgarismy, sexuální akty a podobné vymoženosti jsou ve hře povoleny, v přiměřené míře. Zároveň tento bod je upozornění na tyto věcičky. Neříkejte a nestěžujte, jestli tyto typy her na fóru uvidíte. Byli jste varování.
  4. Častá otázka (nebo jsem to jen já…?): Kolik budu moct mít postav? Pokud se vám hra zalíbí, do začátků jsou povoleny 4. Podle toho, jak budete s postavami nakládat, bude se moct počet zvyšovat.
  5. Protože admin je pacifista v reálném životě, nechce vidět žádné hnusárny na chatu. Hádky a jiné rozpravy si nechte stranou. Tohle je hra a při hře se má člověk bavit. Nebude se tolerovat příchod s poznámkou „Kouknu se, kdo to tu má na starost…“ nebo „Kdo tu všechno je…“ a následně se začne hádat. Neexistuje!
  6. Není inspirace? Únava? V pořádku, všichni jsme jen lidi. Pokud máte rozehranou hru a vy se necítíte v pokračování anebo nemáte chuť psát další post, dejte druhému hráči vědět, ať ho zbytečně nezdržujete.
  7. Při psaní postů, zkuste napsat alespoň šest řádků, ať na to druhý hráč může reagovat.
  8. Každý má špatný den, nikdo není dokonalý. Klidně si na chatu svěřte, ale nebuďte nepříjemní. Nekažte ostatním den zbytečnými poznámkami.

Časté chyby při hraní


• Metagaming; ovlivňování postavy druhého hráče. Máte svou vlastní postavu a musíte jim dát šanci reagovat. Pokud Vám ale dá hráč dané postavy prostor, to už je na vás.
• Mary/Gary Sue; dokonalá postava. Zamítá se hned ze začátku. Může se ale stát, že jí vymyslí admin a dá jí k nabídce. Toto je jediná možnost, jak se dostat k takové postavě. Nikdo není dokonalý, nikdo neumí všechno na co sáhne.
• Tento bod se také zahrnuje v předchozích bodech! Křišťálová stěna je brána mezi rpg světem a tím reálným. Postava by neměla být ovlivňována vašimi náladami. A to také znamená naše problémy z reálného života. Také se to vztahuje na to, že pokud naplánujete postavě budoucnost, neznámá to, že vaše postava bude automaticky vědět, co jí bude čekat.